Alla inlägg under november 2008

Av Karin - 30 november 2008 21:30

nu är jag hemma från jobbet igen, gött som fan :)


funderar på att slänga mig i säng nu med en gång för att orka med ungarna i morgon! haha


Av Karin - 30 november 2008 13:06

ja, då var det söndag igen då, åter till verkligeheten, jobb ikväll, praktik i morgon :S men det är ju ganska kul på dagis ändå så :) så jävla nervös för uppkörningen, drömde att jag gasade upp till hundra mitt i stan och allt blev fel, hahhahahah


igår då, det var väl ganska kul, men det var nästan roligare hos emma innan, men så är det nästan alltid typ ;D


ne, nu ska jag dra på mig några klädesplagg och gå ut med min hund! 

Av Karin - 29 november 2008 16:47

fan vad sur jag är, tror alla vet varför men ändå, haha

men, det viktiga är att det här absolut inte får förstöra min kväll, för i kväll ska jag ha kul ;D;D som fan ;) man kan ju alltid hoppas att det blir kul i alla fall!! haha


idag har jag inte gjort ett skit, men dagen har faktiskt gått ändå, på något sätt. jag sov till 11, då Frida kom förbi en sväng, sen kollade jag på bring it on again och sen drog jag och pappa till kil och handlade och nu sitter jag här, mamma och pappa har besök av min farbror + fru så de sitter och minglar i soffan ;D haha




en mot en, till morgonen kommer 

Av Karin - 29 november 2008 13:04

å, vilken underbar dag det är i dag! 

Av Karin - 29 november 2008 01:19

här sitter jag, karin, 18 år och skriver blogg klockan 01,20 en fredagskväll MEN det är ta mej fan inte mitt fel att jag inte är ute. 

ändrade planer, oj oj vad surt det är ibland, oftast!! 


nu ska jag gå och kolla på stuntryttarinnan och önska att det var jag och sofie när vi var 10 och det var den bästa film vi hade sett (det är fortfarande den bästa film jag har sett, men inte sofies!)


god natt, och i morgon ska jag ha så J Ä V L A kul :) (som att jag kan ha kul liksom..) 

Av Karin - 28 november 2008 16:11

nu har jag haft min allra sista jävla körlektion. kommer jag klara det?? tror fan inte det alltså :S

tänkte bara att jag skulle slänga in en inlägg till alla nattsuddare där ute ;D nu ska jag i alla fall iväg att jobba, kils pizzan, be there!


hej då 

Av Karin - 27 november 2008 18:15

idag hade jag alltså teoriprov. först hade jag den sista körlektionen klockan 8.00, den gick sådär, i slutet sa peter (läraren): tror du att du kommer klara uppkörningen? jag bara: jag vet inte. han bara: jag är inte säker på det. du är osäker, du frågar även fall du egentligen vet!

blev inte lite nervös då heller, fan också. men då fick jag en körlektion till imorgon som tur är, men som att det går att lösa på en lektion då liksom?????? å. ja ja, sen gick jag i stan och väntade en timme, gick där av och an, försökte äta men det gick inte, kom till vägverket och allt, sen gjorde jag det där förbannade provet som jag pluggat så jävla mycket på och fick 58 :D:D så jävla glad jag blev då alltså, jag började grina när jag ringde till mamma :D fan vad gött liksom, nu är det över med det i alla fall! hoppas bara att jag får lite bättre självförtroende tills uppkörningen nu då, för den vill jag icke göra om!!

nu ska jag gå ut med min hund även fall jag fryser som fan, sen ska jag dra och sola :D 

Av Karin - 27 november 2008 17:31

JAG KLARADE TEORIPROVET :D

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja, mycket väl!
 Lite
 Jag vet vem du är, men känner dig ej
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards