Direktlänk till inlägg 16 januari 2011

Hallå!

Av Karin - 16 januari 2011 00:27

Hej på er igen!!

Nu glömde jag visst bort den här bloggen, IGEN!

Sitter här på jobbet nu, att jag aldrig kan lära mig att gå och lägga mig någon gång, ska ju liksom upp vid 07 imorgon! Visserligen slutar jag vid 09, men då tänker jag alltid att jag kan vara uppe hela natten så kan jag sova imorgon när jag kommer hem istället, men, man kanske vill försöka ha ett liv utan jobbet också, så jag kanske ska försöka vara vaken imorgon och sova imorgon natt istället. Men det kommer ju inte gå. I och för sig så spelar det ingen roll om jag sitter här eller går och lägger mig i sängen, för jag kommer aldrig somna ändå.. Men det är klart, vem har begärt att man får sova? Det är väl mycket onödigt! Tycker det är bättre att sitta här hela natten och hänga lite tvätt då och då :)


Linas matkasse kanske vore något, undrar om det så sådär att man beställer så plingar det på dörren så får man mat för en vecka hem till sig. Det går väl förstås bara att ordna i storstäderna, inte i Kil direkt, haha. Är dock ganska säker på att maten inte skulle bli uppäten heller, så det är nog bättre att någon annan, lite mer finsmakare får den maten!


På tal om mat, hur går det med min bantning? Jo, det går fin-fint! Jag äter Viktväktarnas färdigmat varje dag + en påse godis och MINST 50 cl cola! Cola är mitt liv, mums! Jag kanske ska börja på en ny strategi, skita i att ens försöka att tänka på att äta nyttigt (för det gör jag ju inte ändå..) och börja träna lite smått istället.. Jag menar, det är väl bättre än inget i alla fall :) På tal om det så skulle jag och Veronica till Grums och träna för några veckor sen, jag var uppe med tuppen, SÅ laddad (alltså helt ärligt), färdigklädd och allt, dax att rota fram träningsskorna då.. MEN, var är dom?? Efter en halvtimmes frenetiskt letande drar jag mig till minnes att jag nog råkat glömma dom när jag var på Friskis och Svettis med jobbet i hm.. mars.. MARS!! Det bevisade FETT att det var dax för mig att träna när skorna varit borta sen i mars, oj oj oj. Men då kommer frågan, har du köpt några nya än då? Gissa svaret???????  Nepp. Så var det med det.


Jag skäms..


Natti :(

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karin - 6 januari 2011 22:20


Jaha, då var det ett nytt år så jag tänkte att jag skulle förgylla er start på det nya året med ett litet inlägg ;) om det är någon som bryr sig om attt läsa förstås!   Som de flesta andra så har jag ett nyårslöfte, vilket innebär: äta ännu mer...

Av Karin - 20 september 2010 21:13

Mitt första val är nu över, eller ja, mitt första val där jag får rösta i alla fall!! Är mycket besviken på allt typ.. Min teori om varför SD fått stöd är den här: Personer i min ålder som inte är speciellt intresserade av politik, men ändå drabb...

Av Karin - 17 september 2010 23:03

Okej, har fått klagomål på min mycket fattiga uppdatering, eller ja fattig och fattig, den existerar inte!! Vad beror då detta på? JO Det beror helt enkelt på att det finns inget att uppdatera om.. Mitt liv innehåller inte ett jävla skit! Det...

Av Karin - 20 augusti 2010 13:44


Då var det äntligen dax för mig att avnjuta årets konsert med Lars Winnerbäck. Blir här hemma i Karlstad den här gången, för omväxlings skull. Har bara varit på Lasse här en gång, i Sundsta idrottshall för två år sen tror jag. Annars har jag bara var...

Av Karin - 12 augusti 2010 22:22

Tja! Håller hus på jobbet för tillfället.. Hade bestämt att jag skulle titta på ett program på tven vid kl 22 så jag skulle bara sitta här i högst 10 min, men det är ju så jävla svårt att slita sig från denna datorn.. hm.. jaja. Inte roligt att sit...

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja, mycket väl!
 Lite
 Jag vet vem du är, men känner dig ej
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards