Alla inlägg under december 2008

Av Karin - 31 december 2008 19:15

ja, med endast mindre än 5 timmar kvar på 2008 ska jag försöka sammanfatta mitt 2008 med några meningar (jag är ganska bra på att inte komma ihåg nåt, men jag kan ju försöka, mitt liv är fyllt av minnesluckor)


- min kaninhoppartid tog slut + inga kaniner kvar

- jag och smulan var med på vår första agilitytävling

- jag tränade ganska mycket

- jag tog körkort :D:D

- jag sommarjobbade med att sälja jordgubbar i Forshaga

- jag åkte moped dit hela sommaren

- jag var på Arvikafestivalen

- jag var i Turkiet med Frida, Kristine och Pee

- en man blottade sig för mig och Frida

- jag började min karriär på Kilspizzan

- jag fyllde 18 år

- jag träffade många nya personer, både positivt och negativt

- jag har sett håkan hellström två gången

- jag har insett att allt var mycket lättare när man var mindre, fast det är rätt kul nu ändå.

- jag har varit sämre än någonsin på att hushålla med pengar

- jag har inte gjort någonting i skolan känns det som

- jag var i gran canaria (lätt den bästa veckan på året)

- vi var i Branäs en vecka med klassen, hade svinkul!

- jag har upplevt endel konstigt och nytt

- jag har lyssnat på musik mer än någonsin

- jag har sovit mer än någonsin

nu kan jag inte komma på något mera, fast det finns jävligt mycket mer men minnet är kort you know ;D


2008, tack och hej, hoppas du kommer ihåg mig =)=)


avslutar med två bilder, skratta icke åt vår fattiga julgran, se det mer som ett tack från mig för att ni alla har läst min blogg detta år och jag hoppas på ett fortsatt samarbete nästa år.


Av Karin - 31 december 2008 12:15

höll fan på till klockan halv 3 i natt :S tillslut slängde jag bara in allt typ! men jag lyckades slänga typ 3 plagg i alla fall, bland annat en tröja från fagerås bk (spelade där när jag var 10 typ), jag har inte lyckats slänga den på 8 år!! 

sen plockade jag ihop en påse med kläder till min granne också, känns i alla fall lite bättre att ge kläder till någon annan än att slänga dom. jag kan inte slänga :S

hittade två tröjor som prislapparna var kvar på, det är illa :S:S



Av Karin - 30 december 2008 21:41

okej, nu har jag bestämt mig, har inget att göra, därför ska jag riva ut varenda jävla klädesplagg jag har och ordna om allt i mina 4 garderober och byråarna, det kommer bli ett hårt jobb och jag ska VERKLIGEN försöka slänga lite, även om det kommer hugga i mitt hjärta en stund. 

sen har jag kommit på en annan smart grej, typ lägga undan alla sommarkläder på vintern, för då blir man skitglad sen när man packar upp alla fina sommarkläder man har :D

kanske till och med kan reducera ner lite av mina garderober, men vi får se.


Av Karin - 30 december 2008 20:15

äter en stor go skål med fil nu, fast det är typ socker med fil men :/

idag har jag varit och handlat med mami och sen åkte jag till sofie och vi tog en liten ridtur, eller, det var ganska långt faktiskt, frös inge lite om fötterna! jag red jossan faktiskt för första gången :):) det var roligt!


sen ikväll har jag bara sovit svinlänge under täcket, gött dä!


tror faktiskt att jag vet vad jag ska hitta på imorgon, även om jag hinner ändra mig 25 gången innan dess, men nu är det lugnt i alla fall. jag och soffan ;D nice.


nu ska jag gå och stoppa nåt mer i käften, jag har mensvärk så det känns typ som att jag är hungrig så då är det ju lika bra att passa på att äta ;D hahaha


hej sålänge 

Av Karin - 29 december 2008 23:38

fan vad gött det var att sola förut, varmt och skönt :D inte sådär jävla svettigt som det brukar vara.. det är ju bäst att sola när det är kallt ute :):) värma upp sig lite! dör fan när man solar på våren/sommaren, u vad varmt.


ikväll har lina varit här en sväng, vi åt popcorn och glodde på mamma mia,den var bra faktiskt, lite drygt med alla låtar men, det är ju typ det filmen går ut på så :)


har kommit på att jag vill se alla sagan om ringen filmerna! kanske det jag ska göra på nyår :):) vore gött, bara ligga hemma och kolla. ä, jag får se vad som inträffar.


just det, så jävla gött! jag har märkt att det är något konstigt med våran bil, den orkar inte på växlarna typ, 4an och 5an och så är den knäpp med handbromsen, kör ryckigt typ. så sa jag det till pappa och brorsan som var hemma och dom bara: men karin, fy fan, det är inget fel på bilen, du bara inbillar dig, du kan inte köra. typ. och jag bara: pröva själv. och så kommer pappa in efter att ha prövat bilen och säger: karin du hade rätt (JA, NI LÄSER RÄTT, HAN SA ATT JAG HADE RÄTT FÖR FÖRSTA GÅNGEN PÅ DETTA ÅRHUNDRADE!!!!) det är fel på bilen, handbromsen ligger på. så nu är det så också, bilen är sönder, och jag har kört den bara typ, så det är väl mitt fel eller nåt, nejdå, men.. hoppas dom fixar den imorgon!


nu ska jag gå och slumra in i min skönhetssömn, sov gott alla nattsuddare.


dagen till ära har jag tagit ett foto på mig själv och tillägnat denna blogg! 

Av Karin - 29 december 2008 15:03

börjar få lite smått panik när jag tänker på att det inte alls är länge kvar tills skolan börjar igen, men va fan, jag har gått i skolan i hela mitt 18 åriga liv, då klarar jag nog en liten sketen termin till ;D 

idag är det alltså måndag, men det känns som söndag :S brorsan med familj åkte precis, skönt, blir det lite lugnt här! nejdå, jag kommer allt sakna mina små älsklingar.

måste ju göra något av dagen så jag ska åka och handla lite åt mamma tror jag, sen ska jag sola också, gött dä :):) drömma mig bort till solen! ;)


så, nu ska jag dra.





fan

Av Karin - 28 december 2008 14:42

det går åt helvete för bloggen just nu :/ 

jag måste skärpa mig och skriva lite.. och dagens outfit är också ett minne blått eller vad det heter. ska figga detta, jag lovar.

problemet är att jag har så fullt upp hela tiden, med att sova och så :):)


igår var jag hos johan och michelle med emelie och kristine. det sög. vi hade så jävla tråkigt, oj oj oj.


nu ska jag snart åka och jobba, blä.


pizza är mitt liv, tragiskt. 

Av Karin - 27 december 2008 17:54

köpt massa kläder nu då , gött dä ;D 

hm ja vad ska vi tillägga. killingen ikväll som vanligt ;D hahaha 

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja, mycket väl!
 Lite
 Jag vet vem du är, men känner dig ej
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards