Alla inlägg under januari 2010

Av Karin - 27 januari 2010 21:34

Det var  jävla tag sedan jag skrev något här hörreni!

Vad händer då  i livet?

Jag har just avslutat några veckors jobb på ett nytt spännande jobb, nämligen nässprayspackning! Äkta arbete likt förr i tiden. Männen gav sig ut i krig och kvinnorna stannade hemma och jobbade på fabriken! Äkta löpandeban-jobb med hårnät, mycket givande!

Igår jobbade jag mitt sista pass på Trekå också, skönt att äntligen slippa det, är ingen stor belastning men i och med att jag är vikarie så mycket på kvällarna så är det svårt att hinna med. Kan ju inte direkt prioritera ideellt arbete framför det som ger de stora cashen ;)

idag var det bränna-lönen-dag, denna onsdag till ära. oj oj vad jag handlade, måste sätta mig och räkna på allt sen, men vill helst förtränga det.


nu ska jag gå ut och skotta snö faktiskt, ordning på mig är det, inte sant!?


hej

Av Karin - 1 januari 2010 13:08

Fy fan alltså, jag har drabbats av någonting riktigt illa, jag har en vaxpropp!! jag hör inte ett skit på höger öra. Jag har haft revaxör, jag har grävt som en jävla idiot i örat, men ingenting hjälper.. så på måndag är det jag som är uppe med tuppen, åker till vårdcentralen och letar upp första bästa syrra och spolar ut skiten, sedan ska jag personligen spotta på den jävla proppen som plågat mig nu i flera flera dagar.. usch, vad arg jag är.


Förutom vaxproppen så har alltså julafton passerat, den bestod av jobb, första jobb natten på länge, gick mycket bra, sen var det juldagen, som bestod av lite lagom dricka för att sedan kliva upp och jobba igen vid 10, sista jobbdagen på länge, på det jobbet i alla fall.. Börjar ju den 8:de på ett annat jobb som pågår i tre veckor, packa nässpray! så nu är det semester som gäller. Vi har varit i Åre, mycket trevligt, dock en jävla bit att åka, åkte 14.30 på söndagen och kom till stugan vid 00.30 Gick mycket fortare hem som tur var, var inte sådan jävla kö då, till sälen och det där. Åkte bräda, gick mycket bra, var jävligt kallt bara, -18, så kallt har jag aldrig åkt i, det märktes för jag frös som aldrig förr med MYCKET kläder på mig. 


Igår var det nyårsafton, var otroligt lugnt, vi kollade på tv och gick ut och kollade på alla fyrverkerier som var ungefär 0 stycken här i fagerås (!), vad har hänt?? på min tid var det minsann mycket fina grejer att titta på.. Sen sov vi.


Hej då på er mina vänner :)

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja, mycket väl!
 Lite
 Jag vet vem du är, men känner dig ej
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards