Alla inlägg under augusti 2009

Av Karin - 21 augusti 2009 11:51

hallå i stugan ;)


fredag är det idag, härligt härligt! jag ska jobba dygn dock, men det går väl, känslan av fredag är alltid go.

sitter hemma hos lilla mamma och surfar lite smått, nu kom hon hem med lite gott till mig, så nu blir det kantarellmacka och sen kanelbullar till efterrätt :) sen ska jag bege mig till kil för att lämna in bilen på tvätt! sen är det jobbet som gäller! 


ha det gött sålänge, pusselipuss på er! 

Av Karin - 14 augusti 2009 18:33

det var ett jävligt bra tag sen jag noterade något här måste jag säga, men men, jag är en hårt arbetande kvinna som inte har tid med sånthär trams ;D just det, jag jobbar på, men har dock bara en vecka och en helg kvar, sen är det kört för mig!! Har varit på arbetsförmedlingen, det lät lovande måste jag säga... not! Jag ska försöka få tummen ur att söka lite nu i alla fall, synd bara att jag har ett cv som inte funkar eftersom det står att jag jobbar på bosses och går i skolan, stämmer ej.. Ska försöka sätta mig och skriva ett nytt litet stycke om hur duktig jag är!

annars händer det inte mycket, smulan och jag var på månadstävling på klubben, gick bra! jag har fått en racerhund, matte hinner inte alltid med dock, jag har inte riktigt blivit van att hon springer som en tok. men vi har i alla fall anmält oss till två tävlingar framöver, de närmsta.. det blir nog roligt det :):)


nu ska jag gå och kika på fotboll på arena lundavallen här i faggan, fotboll när den är som bäst! (Hm..)

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja, mycket väl!
 Lite
 Jag vet vem du är, men känner dig ej
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards