Alla inlägg under april 2009

Av Karin - 27 april 2009 15:21

måndag idag då, åter igen, livet är fullt av måndagar ;D idag har jag varit hemma eftersom jag, sliris och PEEEEE var tvungna att jobba med vårt projekt, alla var upptagna hela tiden den sista veckan nu så vi fick helt enkelt köra på skoltid, inte mig emot att slippa gå upp tidigt, pee hämtade mig vid nio i och för sig men, bättre än kvart över 6 i alla fall :):) 

vi gjorde klart hela arbetet på 8 sidor! :) så duktiga är vi! sen åkte jag hem igen, handlade lite food, sen åkte jag hem till mamma och nu lagar hon :D sen ska vi äta glass med :D för jag har ju inte ätit typ 30 mjukglassar per dag i helgen så jag måste ju få lite nu..


på torsdag är jag i valet och kvalet, lina vill att jag ska med till ishallen på starboys ;D och ronja vill att jag ska till deje :) vore ju lite kul att vidga sina vyer i deje faktiskt, känns som att jag varit i kil några gånger va? ä, vi får se, det är långt till torsdan ;D


förresten så är det snart maj maj maj och då har vi praktik hela maj så nu är det mina sista fyra dagar i skolan :D sen är det kört! mössan på ;D

 just det, studenten, jag har fått min snygga studentmössa, den passade perfekt, helt otroligt :) jag är så himla snygg i den, ser ut som att jag ska ut och segla men annars är den helt ok! 


faktiskt är allt klart för studenten, jag och mami är så himla bra team med det där, handla kan vi ;D jag har köpt klänning för dagen, skor för dagen, balklänning, skor till balen, mössa, plakat och sen var det nog inget mer. måste bara köpa en liten ful väska och biljetten till balen och mat såklart sen är allt i sin ordning :D:D ska figga slips till rickard också så vi är lika snygga på balen, vi kan ju valsen nu i alla fall ;D haha


okej, nu är det mattime, bye ;) 

Av Karin - 26 april 2009 17:18

näääää, nu får jag fan ta mig i kragen alltså, har inte skrivit sedan 19 april, alltså förra söndagen, oj oj! 

vad har hänt sen dess då?

jo, jag har varit på agility med smulan och hon är så hiiiiiiiimla duktig :)

jag har börjat på ridskolan också, ska försöka komma igång med ridningen lite mer nu :)

det har varit allmänt drygt i skolan som vanligt, i fredags var jag hemma för jag var på arbetssintervju och fick jobb :D:D yes!

nu har jag precis avslutat helgens sista arbetspass och fick lön, gött mos ;D

 nu ska jag köra in erik till stan och käka pizza:D:D 


godnatt 

Av Karin - 19 april 2009 16:45

tjena mittbena alla mina läsare :) 


nu har mitt påsklov stilla gått åt helvete. nej då :):) men fort har det gått, annat kan man icke tala om!

jag har tränat agility med lilla smulan, hon är så himla himla duktig:) jag har jobbat också, 12-21, shit, det var ett tag, höll på att somna emellanåt men det gick ju :) jag och cissi som höll igång stället hela dagen, så duktiga är vi :) varit i stan med mamma också, inhandlat diverse ting som en kavaj, shorts, ett linne, några örhängen, strumpor bland annat :) trevligt trevlig! jobbade på trekå i fredags också, det var inte många som tränade vill jag lova! nästan själv var jag där, men jag roade mig med att läsa tidningen, det gick ju det med :)

i fredags röjde vi i fagerås bygdegård ;D sedan åkte vi bil till fem, då bestämde jag och soffan oss för att dra vidare till sannerudsgatan 27 och sova :)

igår då, sov jag typ hela dagen, åt pizza med janni och fanny på kvällen! sedan körde jag iväg ett gäng till sunne, gick på köpis nykter vilken var OTROLIGT roligt faktiskt, intressant att beskåda att fulla människor :) kom hem vid tre och sov ganska gött! 

idag har jag varit i faggan hela dagen, ätit mat och grejer.

pappa och jag har inte bråkat en enda gång, WOOOOHOOOOO!


nu blir det hem och poppa popcorn!


hej då alla glada underbara läsare :):) 

Av Karin - 14 april 2009 14:43

oj oj oj, skräll att detta händer mig!


idag har jag ägnat dagen åt att tvätta min lilla yaris, jag tvättade och städade och slet och nu blänker den som den glidarbil den i själva verket är :D

tvättat min kära moped också, mitt älskade fordon som troget tog mig till forshaga varje dag förra sommaren, i ur och skur. nu skall den få gå vidare till ett nytt liv med nya åkturer. nej, nu får jag ge mig. jag ska i alla fall sälja den nu :D hoppas något det finns något offer för den där ute som vill ha den! nej då, den är faktiskt jättebra :):) 


nu borde jag egentligen plugga men jag ska väl se om mamma kan laga iordning någon god mat till mig, sen blir det ju agility med smulan :D


hej då, pusselipuss :) 


ni får en bild från mina forna kaninhoppningstider dagen till ära! 

Av Karin - 13 april 2009 15:42

hallå hallå :):) 


vad ska vi berätta om idag då?

ja, i helgen blev det en del bilkörning! ja, tyvärr, jag har inget annat för mig i mitt liv.

jobb blev det också, och så hann vi med en liten runda på vårt kära killingen såklart :):)

men idag är det måndag, påsklov och nya tag! idag har jag hunnit med att åka till faggan, hämtat farsan för vi skulle åka och köpa en micro till mitt crib :) ÄNTLIGEN SMÖRPOPCORN ;D;D FAN vad jag ska poppa när jag kommer hem! nu är det bara något att spela musik ur jag behöver och en dvd också ja, EFTERSOM min kära älskade bror inte har alla får i hagen och har tappat bort dosan till min nuvarande. men, det är bara att köpa nytt!

på tal om köpa så har jag fått pengar av kp, gött :) 3200, jag är rik! måste bara betala jävla restskatt på 700 spänn, jävla sliris som fick tillbaka 7000!! men jag får ju också tillbaka i slutändan så, skit samma.

nu ska jag handla ännu mer än jag redan gjort, det är inte lätt, ska man leva över sina tillgångar så måste man hänga i och handla som fan!!

påsklovet blir fullt upp tror jag, imorgon börjar jag och smulan på agilitykurs nr 2, snart ska vi börja tävla :D:D på onsdag ska jag jobba 12-21, oj oj. på torsdag ska jag och mamma till stan, GÖTT ;D på fredag ska jag jobba på trekå, helgen är jag ledig :D:D:D:D:D:DD:D:D:D:DD:D:Dyes

måste göra klart mina arbeten också + träna på provet!

dock känner jag en liten känsla av att sommaren börjar smyga sig på, vilket betyder att studenten är så jävla nära :):)


ne, nu ska jag gå och heja på mitt älskade fagerås bk :)


hej då mina älsklingar ;) 

Av Karin - 8 april 2009 13:41

jobbade första dagen på tekå igår, spännande :) men det gick mycket bra faktiskt! fick bara ringa och fråga om grejer två gånger faktiskt! fast det var ju hockey så det var inte speciellt många där, men det kan väl vara bra med en liten mjukstart. 

imorgon är det påsklov :) 

egentligen är vi lediga imorgon med men jag och sliris ska åka till skolan och gå påsklunken med hundarna :D

vilket förbannat väder det är ute, regn var ett bra tag sen man såg, men det kanske bara är ännu ett vårtecken?

ikväll ska färjestad ta sm guld också, gött :) vet inte vart vi ska vara och kolla, men någonstans blir det i alla fall!!

annars då, ja, jag har hunnit med ganska bra i skolan, börjar lätta av med grejer att göra nu faktiskt :) har bara elsäkerhetsprov, yrkesintroduktionsarbete  och hemtenta i akutsjukvård kvar!! duktig jag är :)

imorgon ska jag jobba också, torsdag och fredag, lördag tar lina åt mig för då ska jag med brorsan + familj till hovfjället för några sista åk innan sommaren ;D sen ska jag och ronja förfesta lite själva, sen ska vi gå till malin och vidare till vårt älskade killingen ;D

på söndag blir det jobb igen!

sen har jag påsklov, underbart skönt :) ska jobba lite extra då, gött med extra cash + att jag nog får jobba med lina :D:D om han vågar ha oss själva där, haha, vi kanske sätter hela stället i konkurs!!

agilitykursen börjar på lovet också, kul kul kul :)

ska jobba på trekå på fredagen där med.  


känner ni er uppdaterade? :):)


TACK OCH HEJ, GLAD PÅSK FRÅN MEJ

(det ska rimma) 

Av Karin - 3 april 2009 17:19

Nu är jag hemma i Faggan åter igen ;) 

Försöker göra klart naturkunskapen, snart klar faktiskt! Sitter och lyssnar på ronny i telefonen, rapport från wales :)

ikväll blir det bara lugnt hemma på sannerudsgatan! ska städa trappen idag också, för det hade jag inte en aning om att jag skulle göra :S men det figgar jag idag :)


har knappt någon aning om vad jag skriver nu för jag pratar med ronja samtidigt :)men ni ska vara glada att ni får ett inlägg faktiskt :):)


imorgon blir det hopptävling på rudskogen, spännande!

sen ska jag och sliris vara barnvakt.

på söndag ska jag tvätta och greja :D 

Av Karin - 1 april 2009 13:50

jaha, var ska jag börja nu då?

jobbade i helgen, gick mycket bra :) gött att slippa alla sallader och pizzor! lättare att steka lite hamburgare :) var på killingen på lördagen, lagom tråkigt!

har varit så himla dålig på att träna nu, inte tränat på mer än en vecka! men det går ju i perioder det där..

skolan då, jo, jag har avverkat de två nationella proven i svenska b, underbart skönt att ha dem gjorda. idrottsuppgiften, naturkunskapsprovet och uppgift 3 i religionen är klar :):) vad duktig jag är!!

nu har jag bara hemtenta i akutsjukvård, religion 4, naturinlämning, uniformsprov, projektarbete, fritidskunskapsprov och inlämning i hälsopedagogik kvar, det är ju inte så mycket, det ska ju bara vara klart tills maj, det är ju lugnt, NOT!!

aja, det löser sig säkert någon gång.

lyssnade på radion förut att de trodde att 2011 skulle 12 % vara arbetslösa i sverige, det innebär att typ 300 000 någonting skulle bli av med sina jobb, men hallå, bli av med? jag vill ha ett!! det kommer ju lyckas! har figgat praktik också, på ett äldreboende, kan nog vara bra tror jag! det är i kil också så då kan jag cykla dit :)  

på lördag ska  jag, petra och frida ha våran hopptävling på rudskogen, ska bli intressant att se hur det går! sen på kvällen ska jag och frida vara barnvakt :) 


ja, hoppas ni känner er uppdaterade ;D


puss på er :):) 

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja, mycket väl!
 Lite
 Jag vet vem du är, men känner dig ej
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards