Alla inlägg under mars 2009

Av Karin - 25 mars 2009 19:55

nu är jag åter hemma i mitt kära fagerås :):) 


idag har jag alltså varit i skolan och fått tusen gånger mer ångest för att det är mindre och mindre dagar kvar i skolan och mer och mer att göra :(

sen var vi i forshaga på projektmöte! kommer lätta en stor sten när den där jävla (förlåt!) hopptävlingen är över, fast det blir väl jobbigt som fan att sammanfatta allt.

sen åkte jag hem och pluggade som en tok på naturkunskapsprovet som alla andra gjorde för två veckor sen, utom jag, men jag tror fan jag kan lite nu i alla fall :) kommer bli SÅ glad om jag får G i naturkunskap B alltså, jag är så urkass på det! :(:(

sen avbokade jag spinningen och åkte hem till min älskade mamma, gick ut och sprang och nu sitter jag här.

jag och mamma ska åka till kil och sola nu, bye ;D 

Av Karin - 22 mars 2009 16:35

jaha, nu är jag åter på besök i faggan ;D 

igår kväll var jag hos lina och färgade håret som ni ser :D, sen gick jag och smulan till emilia, sen åkte vi vidare, körde brorsan och några till till stan, sen åkte jag hem och sov, läääääänge :D imorse kom pappa med min cykel :D nu ska jag bara försöka komma ihåg att ställa ner den i "cykelrummet" varje gång jag använt den också!

sen satte vi upp mina speglar och ja, som vanligt innehöll detta ett antal bråk och även ganska mycket grejer som vi gjorde fel, men nu sitter spegeljävlarna där, även om det finns några extra hål i väggen, men så är det! sen hämtade jag mamma i stan och nu är vi hemma här :D förresten så tvättar jag för fullt idag :D har redan kört två maskiner :D duktig jag är!! min första tvättid :D


nu ska jag käka goooooo mat


men ha det gött alla mina älsklingar  

Av Karin - 21 mars 2009 12:34

nu är jag på besök hemma i faggan, ska snart dra i mig lite strömming och mos, mmmmmmmmmmmums!! :):) 


ja ja, hej då 

Av Karin - 20 mars 2009 08:41

nu sitter jag i skolan som den duktiga elev jag är ;D fredag idag också, dagen till ära, gött!


jaha, vad har hänt i veckan?

jag har tränat tisdag och onsdag bara, illa. i tisdags var jag på trekå och jobbade för första gången, det gick bra bra :):) i onsdags var det halv studeidag (?) så vi slutade vid elva. Åkte till Bergvik och träffade mamma, inhandlade lite smått och gott, chinos, en väska, ballerina skor :)


förresten, nu är våren på g, vilket betyder: skinnjacka, ballerinaskor, jeansjacka och andra goa plagg ;D underbart! så därför slog jag på stort och åkte hem till mami igår och hämtade alla jackor och skor, fan vad bra :D:D


nehe, nu ska jag bege mig in i religionens värld! förresten så har vi slut på ett ämne på fredagar så nu slutar vid halv ett varje fredag, oj oj :)


ledig i helgen också! jag och mamma har samma "jobb helger", perfekt! så imorgon ska jag hem och äta strömming i faggan :)

Av Karin - 16 mars 2009 18:33

nu är jag i faggan :D men ska åka tillbaka till kiiiiiil nu ;D men nu ska ni äntligen få bilder från min lilla lya, ni får bara två för datorn är knäpp :) men håll till godo!!

Av Karin - 16 mars 2009 10:45

hej på er!

jag lever :)

ja, vad har hänt sen sist mina vänner. jag har varit på en värdelös studentfest, jobbat min första helg på bosses, sökt sommarjobb och haft akut-mamma-längtan-panik!!

jag har faktiskt inte köpt kläder på ganska länge nu men det kanske är för att jag har en liten ekonomisk kris så att säga. men vi får väl se hur vi ska lösa detta!

idag ska jag åka hem till lilla mamma och äta spagetti och köttfärssås :D:D imorgon ska jag jobba min första dag på trekå också :)


hej då sålänge

Av Karin - 11 mars 2009 20:34

okej, det här projektet går inte bra! MEN jag har ju så jävla mycket att göra hela tiden!!

imorgon ska jag börja jobba "på riktigt" på Bosses, börjar med tor-fre-lör-sön, härligt härligt! studentfest på fredag också, men det är bara att bita ihop, jag klarar det ;D

ska börja jobba på trekå också, på tisdag! sen har jag fått en "litet" sommarjobb också, ska städa på ett företag, med rätt fria arbetstider och grejer, perfekt!!:):) ska ju såklart söka andra jobb för det här handlar typ om 6 veckor, men det är bra att ha något ifall ifall jag inte får något annat! :) kanske till och med kan jobba på bosses till sommaren med, för jag får ju extra lön i och med det andra jobbet, för lönen från bosses klarar man sig icke på!!

idag har vi varit figuranter för  polisen!! det var väldigt intressant måste jag säga. körde ett spinningpass idag också, det enda för veckan, tyvärr!


nej, dax att dra hem till min lilla lya :):) 

Av Karin - 5 mars 2009 21:47

fan vad gött det är att komma hem, mamma berättade vad pappa sa när han fick reda på att jag var med henne hem:

å, nej, tog du med dig henne hem också. då var det slut på friden, jag går och lägger mig.

han var helt seriös när han sa det där, förstår ni nu hur mycket han hatar mig?men det är ju tur att jag hatar honom också ;D

sen så pratade vi om göteborg, han till mamma:

det är lika bra att du tar med dig karin till göteborg, du gillar ju henne bäst ändå. HAHAHAHAHAHAHA

ja, det kan jag tala om för dig gubbe lilla att det gör hon! :)  

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja, mycket väl!
 Lite
 Jag vet vem du är, men känner dig ej
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards