Alla inlägg under juni 2010

oj

Av Karin - 30 juni 2010 22:12

Vad längesen det var jag noterade någonting här!!


Sitter på jobbet, ska jobba natt så jag passar på att skriva ett litet smaskigt inlägg ;)


Min man åkte igår till Höljes, vilket betyder att jag är ensam, lämnad och övergiven ända tills på söndag,  och till råga på allt så är jag ledig!! :(


Var ute och gick kvällspromenaden med hundarna igår när det kom en hund springande efter oss, Bonzo och han började bråka som bara fan, shit, aldrig varit med om något liknande, jag hade panik och bara skrek, det kom ingen och hjälpte mig heller.. De bråkade i typ 20 min, sen kom det några som var ute och gick som tog den andra hunden, TUR! Annars hade de väl haft ihjäl varann.. Bonzo har ett sår på nosen, djupt som fan, typ 2 cm från ögat, TUR! Plus att han har jätteont i tassen och hältar :( Inte kul när hundägaren själv inte är hemma!!


Jaha, vad ska jag skriva mer då.. Jag är ju som sagt ledig i helgen, sen jobbar jag en vecka + helg, sen är jag ledig en hel vecka :)

Då ska vi forhoppningsvis på semester!! Dock ska min kära Michael till Arvikafestivalen på helgen så vi får väl åka på vardagarna :) Sen har jag faktiskt en vecka till ledigt, i slutet av juli, gött som bara den!! Lyx ;)


Så är det!


Puss, natti natti sweethearts ;)

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja, mycket väl!
 Lite
 Jag vet vem du är, men känner dig ej
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards