Alla inlägg under juli 2009

Av Karin - 28 juli 2009 14:42

hallå i stugan ;D 

sitter hos lilla mamma och lyssnar på håkan :) har ägnat dagen hittills åt att klippa hund och sova som fan! nu ska jag och mamma snart dra och handla. är ledig i två dagar nu, gött :) första gången jag är ledig två dagar på rad ;) skulle egentligen varit tre men jag blev tvungen att hoppa in extra igår. igår var jag, mamma och lina på bergvik och handlade, har lite ångest för allt jag köpte, men skit samma, det får väl gå!


nej nu ska jag inte sitta här och slösa tid, hej! 

Av Karin - 18 juli 2009 15:52

hallå hallå


nu är jag mitt inne i min första lediga helg, underbart :D

var på frykstafesten igår, det var väldigt väldigt tråkigt tyvärr, får hoppas att det blir lite roligare idag :)

annars är det inte mycket på tråden, mamma och leif och smulan är i småland, ska vara där hela veckan, så jag är hemma och passar katt och blommor och allt!


nu får det vara nog, hej sålänge :) 

Av Karin - 14 juli 2009 12:30

hallihallå ;)


idag är jag ledig :D andra lediga dagen på jobbsommaren, härligt härligt. har inget planerat mer än att jag ska gå till kharma och boka tid för håret och sen ska jag och lina ta ur det gamla sletna håret :)

nu är det nära min första lediga helg med, underbart! jag ska bara jobba 9-15 ons tors fre, sen är det klart för den här veckan!


jaha hm, nej men ni får väl ha det så gött så återkommer jag med mitt intressanta liv :):)


pusselipuss 

Av Karin - 11 juli 2009 18:04

tur att jag kan åka hem till lilla mamma ibland och lyssna på håkan och sjunga hur högt jag vill :D


nu har jag avverkat mitt 2a dygnspass! det var ganska drygt ibland, men jag har ändå roligt på jobbet! jag har lagat mat och tvättat och varit allmänt huslig medan mitt riktiga hem på sannerudsgatan 27 håller på att falla samman lite smått, har inte dammsugit på flera veckor (!) eller nåt, tur att ingen disk står framme i alla fall, ett plus!

annars händer det inte något roligt för tillfället, värdelöst väder och jag jobbar ju på helgerna så det händer inget då heller, nästa helg är jag faktiskt ledig, skulle ju varit ledig förra med men jag tog ju extrapass där. så nästa helg blir det i alla fall frykstafesten, trevligt :) hoppas det inte blir lika skitväder då som nu för då är det ju ingen idé!

imorgon jobbar jag kväll, och i veckan jobbar jag några kvälls och dagturer ingen natt, helt otroligt!


nej men nu ska jag lägga mig framför teven och gosa lite med lilla hunden :) 

Av Karin - 7 juli 2009 19:02

min älskade lilla håkan!


jobbade natt idag med, nu är jag riktigt jävla van, kanske för van? somnade vid 12 och vaknade vid 8 när klockan ringde!! nu gör jag i alla fall dagen imorgon, 9-15, helt ok :) sen är jag ledig på torsdag, lyx!

förut var lina här också, kom igen liiiiiiina, vad skullle vi annars göra? vi var ute och cyklade, köpte hårfärg på coop och hon köpte ett exemplar av den nya deodoranten som ska göra så att manfår mindre hår under armarna (?) har också den, men jag har fan inte märkt någon skillnad! men den luktar gott i alla fall, det är ju bra. sen färgade vi mitt hår för typ 4e gången den här veckan, det blev mörkt som fan men ganska bra ändå tror jag!


nu ska jag sova en sväng. natti natti lovers ;)

Av Karin - 4 juli 2009 23:37

hallå i stugan :)


nu sitter jag här i min ensamhet på jobbet, inne på andra natten nu, det går finfint! slutar tre imorgon, ett 24 timmarspass, får se hur det går, jag lär vara ganska trött imorgon! börjar tre på måndag igen också, men då slutar jag ju tio på tisdag och det är helt okej, då har man ju hela dagen ledig sen. sen blir det ett dagpass på onsdag sen är jag ledig på torsdagen :D fast då ska jag jobba på trekå och där lär jag ju vara ensam så, jaja... sen jobbar jag nästa helg med, men då blir det lite lättare, natt fre-lör och sen kväll på söndag!! GUD vad ni är trötta på mitt jobbsnack ;D men ni får stå ut, annars kan ni dra och läsa någon annan otroligt intressant blogg om fotvårtor eller nåt :)

pratade med sofie nyss, hon är i höljes, som alla andra i den här kommunen, utom jag och lilla lina! de verkade ha så kul så :)


igår var lina hos mig hela kvällen, eller, vi låg vid fryken och stekte ett bra tag, sen åkte vi hem till mig och färgade håret, det gick från blondt till eldrött till brunrött, tur att det går att färga över när det blir misslyckat :) måste berätta om roligaste händelsen igår, när vi kommer från playa del fryken åkte vi till coop och handlade, när vi kommer hem och jag ska ta upp nycklarna har jag smält choklad i HELA min väska, det var hemskt, fast vi skrattade endel måste jag erkänna. det var choklad på mobilen, plånboken, solglasögonen, hundkopplet, nycklarna typ allt! och i hela väskan såklart, så det var bara att ställa sig och tvätta allt.


sånt kul händer i mitt liv hörrni!


natti natti mina älsklingar <3

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja, mycket väl!
 Lite
 Jag vet vem du är, men känner dig ej
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards