Direktlänk till inlägg 28 juli 2010

oaktiv på denna blogg

Av Karin - 28 juli 2010 21:54

Jag har problem, allvarliga problem.

Jag VILL INTE spara pengar. Det enda jag vill i detta nu och alltid annars är att åka till stan och köpa kläder för alla pengar jag någonsin fått.

Nu har jag fått förklarat för mig att livet och pengar inte funkar så, om man inte är intresserad av programmet Lyxfällan..

Jag har sparat jättemycket pengar (tycker jag i alla fall) och tycker därför att jag är så duktig så att jag kan få ta lite av pengarna och handla lite för, men det går ju inte.. Jag VET att jag måste växa upp nu och vara ordentlig och se framåt, för jag kanske inte har något jobb om tre veckor, MEN, jag är så olycklig för att jag inte får handla någonting, och jag vet att det här bara är för mitt bästa och att jag kommer lära mig någon gång men shit, detta är verkligen ett djupt rotat beroende som jag inte kommer undan på något enkelt sätt.


SKA JAG NÅGONSIN MER FÅ HANDLA VAD JAG VILL??????????


Jag vet, jag kan inte leva på mamma hela livet, men hon gillar ju att köpa saker till mig, problem??


Idag har jag i alla fall varit i stan för första gången på jättelänge (jag lovar, det är jättelänge sedan..), jag handlade för 362 kr, mycket bra! MEN jag blev inte något lyckligare för det, snarare tvärtom, jag blev mer olycklig av att stå och hålla i plagg efter plagg för att sedan inse att nej nej nej karin, never! och hänga tillbaka det på sin plats, så att någon rik jävel kan gå och köpa det!!!


fy fan, jag behöver terapi, en psykolog eller vad som helst.. Helst obegränsat med pengar faktiskt, om man får välja :):)


nu ska jag gråta mig til sömns naken i sängen, för jag har ju inga kläder!!! Okej , haha, så illa är det inte men..


Jag har mycket kläder men det är ju något fel på mig för jag vill alltid ha något annat än vad jag redan har =(=(


har liksom inte ens plockat upp kläderna ur påsarna från när jag var i stan och handlade förra gången, SJUK SJUK SJUK!!



god natt

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karin - 16 januari 2011 00:27

Hej på er igen!! Nu glömde jag visst bort den här bloggen, IGEN! Sitter här på jobbet nu, att jag aldrig kan lära mig att gå och lägga mig någon gång, ska ju liksom upp vid 07 imorgon! Visserligen slutar jag vid 09, men då tänker jag alltid att j...

Av Karin - 6 januari 2011 22:20


Jaha, då var det ett nytt år så jag tänkte att jag skulle förgylla er start på det nya året med ett litet inlägg ;) om det är någon som bryr sig om attt läsa förstås!   Som de flesta andra så har jag ett nyårslöfte, vilket innebär: äta ännu mer...

Av Karin - 20 september 2010 21:13

Mitt första val är nu över, eller ja, mitt första val där jag får rösta i alla fall!! Är mycket besviken på allt typ.. Min teori om varför SD fått stöd är den här: Personer i min ålder som inte är speciellt intresserade av politik, men ändå drabb...

Av Karin - 17 september 2010 23:03

Okej, har fått klagomål på min mycket fattiga uppdatering, eller ja fattig och fattig, den existerar inte!! Vad beror då detta på? JO Det beror helt enkelt på att det finns inget att uppdatera om.. Mitt liv innehåller inte ett jävla skit! Det...

Av Karin - 20 augusti 2010 13:44


Då var det äntligen dax för mig att avnjuta årets konsert med Lars Winnerbäck. Blir här hemma i Karlstad den här gången, för omväxlings skull. Har bara varit på Lasse här en gång, i Sundsta idrottshall för två år sen tror jag. Annars har jag bara var...

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja, mycket väl!
 Lite
 Jag vet vem du är, men känner dig ej
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards