Alla inlägg under oktober 2009

Av Karin - 27 oktober 2009 21:57

sorry alla mina 5000 läsare att jag inte skrivit på ett tag, men jag har så jävla fullt upp, som den hårt arbetande arbetslösa kvinna jag är :) sitter på jobbet nu, slutar om en halvtimme, great! ska jag sova som bara den..

imorgon ska jag jobba på trekå på eftermiddagen, skönt med sovmorgon :) fast i och för sig så har jag nästan jämt sovmorgon, jag jobbar ju alltid på kvällen.. men igår jobbade jag dagen, fick reda på att jag skulle jobba vid sex på morgonen, så det var bara att gå upp och dra iväg, sju är sjukt jävla tidigt att börja alltså, usch, inte en människa vaken då........ nej nu får jag ge mig och klaga, i alla fall så började jag sju och slutade tre och började på trekå vid fem och slutade halv nio, har inte riktigt återhämtat mig från det än, tidig morgon kräver en eftermiddagslur förstår ni ;)

ne, nu ska jag gå och plocka ur tvätten och diskmaskinen och invänta personal så jag kan gå hem :)

Av Karin - 15 oktober 2009 15:23

shit alltså, vilken jävla dag!!

började igårkväll faktiskt.. lina ringde och frågade om jag ville åka med rebecca till lina i borlänge och vara sminkmodell på deras slutprov näsa vecka, svinkul ju, så jag sa att jag skulle försöka fixa det! problemet var bara ett, just då, jag skulle träffa personen jag är kontaktperson åt på torsdagen, och vi skulle åka till lina på tisdagkväll till torsdagkväll.. då ffick det bli så att jag och personen jag är kontaktperson åt träffas på måndag, men då jobbade jag på trekå så det gick inte. jag åkte till trekå och lyckades byta mitt pass till imorgon fredag.. allt löste sig bra. MEN helt plötligt ringer dom från jobbet och frågar om jag vill jobba imorgon kväll och lördag.. så då fick jag byta med trekå igen till en annan dag, och jag lyckades med det, helt otroligt att få någon som vill jobba en fredagkväll med så kort varsel!!


men nu ska jag åka och jobba till nio!!


har vaccinerat mig idag också!

Av Karin - 6 oktober 2009 13:12

sitter här hemma hos lilla mamma, har nyss ätit lite gröt! eller nyss, var visst vid elva men ändå..

spinning igår för första gången på så himla länge och det var jävligt jobbigt men gött ;D har inte ett dugg träningsvärk idag bara för att jag var så himla duktig och extra-stretchade  (stavas hur??) efter passet igår :) är sugen på att köra pass idag igen faktiskt!! 

har städat mycket fint i min lilla lya också, igår tror jag det var, blev så bra så, tog fram alla stövlar med :) måste faktiskt inhandla en längre jacka som är rätt tjock men ändå inte lika tjock som vinterjackan förstår ni! 

imorgon blir det jobb 8-15 i fagerås!

nu ska jag bege mig hem till kil och byta kläder.


hej sålänge!gdsy   

Av Karin - 5 oktober 2009 11:43

kom till mamma imorse och hon sa att jag hade fått brev, konstigt, alla mina brev kommer hem till mig, det har inte kommit något av mina brev hem till mamma på flera månader.. men jag öppnade och då var det väl 600 spänn, matersättning från praktiken med skolan i våras, precis vad jag behövde efter att ha åkt in till bergvik en halvtimme innan de stängde och handlat för 600 bara för att jag inte hade något att göra. 

det finns verkligen ingen situation jag är så nöjd som när jag just handlat något, och ärligt, det kan vara vad som helst, det är det som är det värsta, det är köpet som lockar liksom. haha, får väl börja ta lån och skit så är det lyxfällan nästa :) men jag har ju klarat mig hittills i alla fall!! 

i helgen då, har varit ute tre dagar i rad, det var otroligt längesen, seg som fan varje dag.. så nu får det bli lugnt som bara den i fortsättningen! 

ikväll har jag möte vid fem, enda grejen idag :) imorgon är det helt lugnt, på onsdag, torsdag och fredag ska jag jobba i fagerås! 14-21 på ons och tors och 8-12 på fredag! ska jobba med mamma på torsdag och fredag, kommer nog kännas lite konstigt, men kul!

ja, så är det just nu.


ha det gött ;D


poil¨   

en gammal dagens outfit ;) hippieband tiden!!

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja, mycket väl!
 Lite
 Jag vet vem du är, men känner dig ej
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards