Alla inlägg under januari 2009

Av Karin - 31 januari 2009 09:44

JAG BLIR GALEN!!

här försöker jag få en jäva sovmorgon för första gången på två förbannade veckor! vad händer? jo, pappas lilla vän har ringt nu, 3 jävla gånger, + att han ringer med typ 20 signaler varje gång!! jag tänker inte svara för då tror han att jag är mamma så ska han prata med mig, men i alla fall. har man ingenting i hjärnan när man blivit över 70?? fattar man inte liksom att om man kanske har ringt 3 gånger inom en kvar så KANSKE KANSKE KANSKE KANSKE KANSKE är det ingen hemma??

åååååååååååååååååååååååååå

vad fan ska jag göra nu då?

jävla telefon, har förstört min dag!!!!!!!!!!!!!!!! 

Av Karin - 29 januari 2009 19:48

idag är det torsdag, värdelös dag i skolan. när jag kom hem slängde jag i mig lite mat och sen åkte jag iväg med smulan för att vaccinera henne, och det var lättare sagt än gjort eftersom jag fick nummer 31 och de var på nummer 5 när jag kom, så vi fick vänta i typ en timme! tur att man har liten och snäll vovve så vi tryckte ihop oss i ett hörn inne i väntrummet. de med stora hundar stod ute och frös. men allt gick bra i alla fall och smulis fick en spruta och allt. 

nu ska jag försöka ta mig an den där jävla religionen igen, blä.

förresten så ska jag flytta till kil, till brorsans gamla lägenhet, klart med hyresvärden nu och så :) det blir kul, fast jag är lite nervös :S jag är ju lite sådär på att hushålla med pengar om man säger så!!



Av Karin - 28 januari 2009 21:07

idag har jag inte sovit ett skit :D:D en eloge till mig faktiskt!

 kan bero på att jag har haft fullt upp tills nu också men, jag vet inte.

har i alla fall varit ute och ridit med soffan, pratat skit och fått reda på prima senaste skvaller :D

sen åkte jag hem och hämtade morsan så drog vi och solade. det var för jävligt varmt, men brun blev jag :D och röd till och med!!


 nu ska jag försöka plugga lite på religonsuppgiften:

"Du kan naturligtvis inte på ett uttömmande sätt besvara hela frågeställningarna, utan måste välja hur du skall analysera den. Det jag lägger tonvikten på vid bedömningen av svaret är den problemförståelse och analysnivå som ditt svar ger uttryck för."

JAG FATTAR INGENTING. härregud, vi går visserligen i trean, och jag är fan inte smartare än det heller. 

ja ja, jag skriver nåt så får han väl bli nöjd lilla berndt!


time to fortsätta nuuuuuuuuuuuuuuu


nu försöker sliris övertala mig att inte vara hemma imorgon, hon älskar mig så! men det är klart, vi sitter ju ihop så, det blir ju lite knivigt!! 


och till sist; en godnatt puss  från mig and smulan :)


Av Karin - 27 januari 2009 22:26

jahaja mina kära, idag är det ännu en tisdag till historien. 

har tillbringat dagen i skolan, två lektioner, slutar tidigt på tisdagar, gött :):) sliris pappa hämtade oss på skolan, vi åkte till bergvik och kollade på skidkläder till sliris och lämnade in ytterst snygga klackskor på lagning, sen åkte vi till skåre, mötte mamma och köpte skor. sen åkte jag och mami och handlade och grejade. och till sist vill jag endast tillägga att jag har sovit hela jävla dagen sen dess. vad är felet på mig?? jag klarar inte endag utan att sova, och det är inget jävla powernap på en halvtimme, här talar vi 4 timmar!! som tur är är jag ju en rutinerad sovare så jag kan somna så gott så gott på kvällen ändå ;D;D 

DOCK, ska jag nu sätta mig med den där jävla religionsuppgiften och det lär väl ta sin lilla tid!!


avslutar med en hälsning från bandet svensk pop (eftersom många inte verkar veta att de finns!):

jag grabba tag i en spätta och fråga om nummer,

men det var torsk för hon kalla mig hummer.


natti natti lovers 

Av Karin - 26 januari 2009 21:51

god morgon. 

nu har jag vaknat till från min lilla  sovstund :) vaknade förut och gick upp till mamma i köket, kollade på klockan, den var halv 8. så bara sa jag: vilken buss ska jag ta? så jävla borta. trodde att det var morgon jag, och om det hade varit det så hade jag försovit mig rätt gött. men som tur var är det ju inte morgon än. dock kommer jag ha jävligt svårt att sova nu ikväll men, det får väl bli som det blir. 

har lite smått panik för att vi har ett fett religionsarbete som ska vara klart tills på fredag och jag har precis börjat :S det kommer ju gå åt helvete med det, men så är det.


ja ja, nu ska jag äta nåt gött.


sov gott mina söta! 

Av Karin - 26 januari 2009 16:45

tjenna alla mina läsare :)

 idag är det tyvärr måndag. jag lyckades nätt och jämt komma upp imorse, åkte iväg och lämnade bilen. i skolan hade vi fys till 10, sen rast till halv 1, sen slutade vi halv 2. vi åkte med pee s ragg till stan ;D jag och sliris gick och käkade natchos :):) vi är lyxlirare!! sen åkte vi till skåre och hämtade bilen, hittade skor till studenten också :D sen hämtade vi mina grejer hos erik och sen åkte vi till kil och handlade och sen hem. en liten tripp. 


nu ska jag äta mat, igen.  

Av Karin - 25 januari 2009 22:37

nu är jag dyngtrött så jag ska bara god natta mina kära läsare med ett smaskigt litet inlägg såhär på natt kröken :):) 

har ju jobbat idag, som vanligt på söndagar, ganska lugnt på KP idag, ingen vidare rusch.

 imorgon ska jag lämna och hämta våran bil i skåre, jag är fan stammis på verkstan där :) 


ha det gött!


natti natti pusselipuss på er 

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja, mycket väl!
 Lite
 Jag vet vem du är, men känner dig ej
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards